کتایون طبسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با پایان یافتن روز دوم از مرحله سوم مسابقات خارج از سالن رنکینگ کشوری زنجان، که روز گذشته(پنجشنبه و جمعه) به اتمام رسید که برترین های اول تا سوم هر رشته مشخص شدند.
وی با بیان اینکه در این رویداد نیز ٢۶١ کماندار در دو رشته ریکرو و کامپوند شرکت کردند خاطر نشان کرد: در این رویداد کمانداران تهرانی با کسب دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز در صدر رنکینگ کشوری قرار گرفتند.
سرپرست هیات تیروکمان استان تهران خاطر نشان کرد: دور از رقابت ها کماندارانی از ٢۶ استان کشور که در بخش مردان ٩۴نفر ریکرو و ۶۵ نفر کامپوند و در بخش زنان نیز ۵٢ نفر در بخش ریکرو و ۵٠ نفر در بخش کامپوند شرکت داشتند.

به گفته طبسی این مرحله در مسافت ٧٠ و ۵٠ متر انجام شد.
سرپرست هیات تیروکمان استان تهران تصریح کرد: در بخش ریکرو مردان بهرام تیمورزاده (آذربایجان غربی)، میلاد وزیری (آذربایجان شرقی) و امین پیرعلی (اصفهان) و در بخش ریکرو زنان نیز آیتک جلوسیان (آذربایجان شرقی)، مهتا عبدالهی (تهران) و شیوا شجاع مهر (آذربایجان شرقی) اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در بخش کامپوند مردان محمدصالح پالیزبان (تهران)، دانیال حیدرزاده (چهارمحال و بختیاری) و سیدحسام الدین کوثر (تهران) و در بخش کامپوند زنان نیز آرزو طاهریان (تهران)، گیسا بایبوردی (تهران) و شکیبا جلالی (زنجان) جایگاه برتر را بدست آوردند.
گفتنی‌است مرحله اول و دوم این مسابقات اردیبهشت و تیر ماه سال جاری در تهران و تبریز برگزار شد.

همچنین ٣٢ نفر از زنان و مردان برتر این سه رنکینگ به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت و ٢۴ و ٢۵ مرداد ددر اردویی شرکت خواهند داشت.

مسابقات  تیراندازی با کمان به دو رشته ریکرو و کامپوند تقسیم می شود که تفاوتی با هم ندارند.

نحوه ایستادن و گرفتن کمان ، کشیدن کمان ، هدفگیری و... در تیراندازی با کمان ریکرو و کامپوند تقریبا مشترک است.

تهرام/7247//6139

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.