مربی کاراته ایران گفت: با کسب دو مدال ارزشمند برنز توسط نمایندگان کشورمان در مسابقات مونترال کانادا، یک بار دیگر پرچم پرافتخار ایران به اهتزاز درآمد.

به گزارش ایلنا، دکتر "عباس شوکتی" ضمن بیان این مطلب افزود: رقابت‌های لیگ سری آ در مونترال کانادا هم برای کاراته کشورمان حامل خبرهای خوشی بود که طی آن، " سجاد گنج زاده " و " حمیده عباسعلی " موفق به کسب نشان برنز شدند.

وی ادامه داد: این دو مدال ارزشمند یک بار دیگر پتانسیل بالای کاراته ایران را به رخ جهانیان کشید و این بار پرچم افتخار کاراته کشورمان در آن سوی گیتی به اهتزاز درآمد.

کارشناس ورزش های رزمی ایران با اشاره مجدد به حمایت از مدال آوران کاراته تصریح کرد: مدیران رده بالای ورزش تاکنون از فدراسیون کاراته حمایت های مناسبی داشته اند، اما این حمایت ها در قیاس با افتخارات کاراته کافی نبوده است.

شوکتی در پایان، درباره آرامش ایجاد شده در فدراسیون کاراته یادآور شد: رئیس‌فدراسیون علیرغم جوانی، تجربیات گرانبهایی در کارنامه مدیریتی خود دارد و با استفاده از این تجربیات، آرامش و همدلی خوبی را در فدراسیون و کل خانواده کاراته ایجاد کرده است. امیدوارم با ادامه این روند، شاهد تداوم موفقیت های کاراته ایران در میادین پیش رو به ویژه المپیک 2020 توکیو باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.