سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه تولید کفش در خیابان سپهسالار تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلال ملکی با اعلام این خبر درباره جزئیات این حادثه افزود: ساعت ۲۲ و ۱۱ دقیقه دیشب (۵ خرداد) آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی کفاشی در خیابان سپهسالار، کوچه آزادی‌خواه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش‌سوزی ساختمانی ۳ طبقه و ۶ واحدی بود که در هر طبقه دو واحد حدود ۵۰ متری وجود داشت و تمام این واحد‌ها کاربری تولید یا انبار کیف و کفش داشتند. یکی از این واحد‌ها به وسعت ۴۰ متر در طبقه اول دچار آتش‌سوزی شده بود که افراد در این کارگاه و دیگر واحد‌های ساختمان مشغول به کار بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که چند نفر از کارگران این کارگاه تولیدی در میان شعله‌های آتش گرفتار شده اند، بنابراین آتش‌نشانان بلافاصله عملیات اطفا حریق را آغاز کردند و سه کارگر را از داخل این واحد تولیدی خارج کردند.

وی گفت: این افراد از نقاط مختلف بدن دچار سوختگی شده بودند که به سرعت تحویل نیرو‌های اورژانس شدند و برای ادامه درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه تاکنون سه مصدوم داشت افزود: در این عملیات حدود ۱۰ نفر از کارگران و ساکنان این واحد‌ها توسط آتش‌نشانان به بیرون از ساختمان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه آتش به سرعت خاموش و از گسترش آن به واحد‌های دیگر جلوگیری شد گفت: آتش‌نشانان در پایان نیز اقدام به ایمن سازی محل و تخلیه دود کردند.

سخنگوی آتش نشانی از افرادی که در ساعات شب مشغول به کار هستند تقاضا کرد تا مقررات ایمنی را رعایت کرده و از وجود خاموش‌کننده آتش در محل کار خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.