به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز پنجشنبه در تالار محمد ورامین برگزار شد، خیرین و نیک اندیشان با اهداء یک میلیارد و 450 میلیون ریال، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کردند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین در این مراسم گفت : کمک به انسان ها، سعادت بزرگی است که خداوند نصیب انسان های پاک خود کرده تا آنان از ثروت و دارایی خویش در راه آزادی زندانیان و شادی خانواده های آنان استفاده کنند.
علیرضا شمس افزود: کسانی که به دلایل مختلف در زندان به سر می برند در صورت رهایی از زندان است که می توانند مشکلات خود را با کار و تلاش برطرف نمایند و در بند بودن آنان تنها به افزایش مشکلات اجتماعی منجر می شود.
وی اظهار داشت: وظیفه تک تک افراد است تا نسبت به نیازمندان جامعه بی تفاوت نبوده و با همت و تلاش از اموالی که خداوند به آنان اعطا کرده ، از مردم دستگیری کنند.
وی تصریح کرد: امروز همه افراد می باید نسبت به افراد دربند که شاید ما هم در آن نقش داشتیم، احساس مسئولیت کرده و از مشکلات آنان گره ای باز نمایند.
بیش از 200 خانواده زندانی از حمایت انجمن حمایت برخوردارند
رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر بیش از 200 خانواده زندانیان، از خدمات حمایتی این جمعیت برخوردارند.
حسین خلیلی افزود: وظیفه انجمن حمایت از زندانیان فقط تهیه سبد کالا و تأمین مایحتاج اولیه خانواده زندان نیست بلکه باید به فکر فرزند این خانواده که در معرض آسیب قرار دارند نیز بود.
وی تصریح کرد: سنت حسنه کمک به نیازمندان نباید تنها به ایام ماه مبارک رمضان محدود شود بلکه این عمل خیرخواهانه باید در طول سال نیز صورت گیرد تا به واسطه این مهم ، بسیاری از نیازمندانی که به هر دلیل با مشکلات مادی دست و پنجه نرم می کنند بتوانند از موهبت آزادی برخوردار شوند .
وی تصریح کرد: بسیاری از زندانیانی که هم اکنون به دلیل مسائل مالی در ندامتگاه ها به سر می برند در صورت همدلی و همراهی مردم و خیرّین می توانند آزاد شوند .
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.