به گزارش ایرنا، سردارعلی فدوی شامگاه چهارشنبه در همایش مردمی بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: شکست های آمریکا در منطقه آشکار است و همانند گذشته در برابر انسجام و قدرت مردم ایران ناکام است.
وی افزود: مایه ننگ دشمنان است که پنج سال در برابر مردم یمن همواره مستاصل و به دنبال یاری گری هستند تا آنها را نجات دهد.
جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: ضعف آمریکا در غزه علنی شده و از سازمان ملل خواست تا آتش بس اعلام کند چرا که نفس رزمندگان اسلام در سوریه و غزه دمیده شد و قاعده خداوند در منطقه برقرار شد و مسلمانان به پیروزی رسیدند.
وی با بیان اینکه مضامین و شروط مقرر خداوند باعث شکست دشمنان می شود، گفت:شکست های پی در پی آمریکای جهانخوار ناشی از پایبند بودن رزمندگان اسلام به ارزش های الهی است.
سردار فدوی گفت: پیروان علی (ع) همان پیام مولا را در 40 سالگی انقلاب درک کرده اند و پای فرامین و دستورات امام حاضر ایستاده اند.
وی تصریح کرد: سربازان انقلاب در این مدت بر سینه زده اند و ندای پیروزی و انتظار منتظر را همواره به یدک می کشند و این خیل عظیم از پاسداران، بسییجیان و دلدادگان نظام بر عهد و پیمان خود ایستاده اند.
جانشین فرمانده کل سپاه افزود: رزمندگان اسلام عنایت خداوند متعال را با وحدت و انسجام پاسخ داده اند و توطئه های دشمنان خبیث را خنثی کرده و پیروزی های زیادی را به برکت خون شهدا بدست آورده اند.
وی ادامه داد: خداوند قدرتی را به رزمندگان و مردم انقلابی ایران اهدا کرده که همواره در مقابل دشمنان بیمه شده اند.
سردار فدوی با بیان اینکه ما مکلف به انجام تکلیف هستیم، گفت: تمامی موفقیت های نظام بر اثر پایبندی به تکلیف الهی انجام شده است.
وی وحدت کلمه را کلید واژه امام خمینی(ره) در پیروزی نظام بیان کرد و افزود: مردم، بسیج، رزمندگان و مردم ما در این آزمون های الهی یاد گرفته اند که وحدت کلمه داشته باشند.
جانشین فرمانده کل سپاه افزود: شهیدانی همچون خرازی، باقری و صیاد شیرازی را باید در طول زندگی همواره یاد کرد، چرا که خداوند عظمتی به این شهدا عنایت کرده که به ذهن ما هم خطور نمی کند.
وی با بیان اینکه عنایت به شهدا سالهاست که ما را هدایت می کند، تصریح کرد: به برکت امام راحل به این عظمت بزرگ دست یافته ایم و مادامی که پای جان ما در میان بوده پیروز شده ایم و حال که خطری وجود ندارد، قطعا پیروز می شویم.
سردار فدوی ادامه داد: در زمانی که کشور در بی چیزی مطلق ناشی از حکومت طاغوت قرار داشت، با همت شهدا پیروز شدیم و مادامی که این انقلاب را به دست صاحب اصلی نرسانده ایم، ساکت نمی شویم.
وی ادامه داد: در سال جاری با سربلندی بیشتر به جلو می رویم و به تمام نیازهای مردم پاسخ خواهیم داد.
به گزارش ایرنا، همایش مردمی بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی امیر سرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردارعلی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از نظامیان و مسئولان محلی شامگاه چهارشنبه در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.