سید ناصر موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 37 نقطه از موقعیت های معبری پیرامون حرم عبدالعظیم (ع) با هماهنگی پلیس راهور همزمان با لیالی قدر با تعامل و از ساعت 14 همان روز مسدود است.
وی با اشاره به اینکه میدان ساعی به سمت خیابان های سلمان فارسی و مدرس مسدود خواهد شد، تصریح کرد: خیابان های شهید بیات، یوسفی نژاد، قمی، جانبازان، شهید فدایی، آستانه، قم، بغدادی، زهره وند و میادین شهید قشقایی، کوچک، نارنج و مدرس از جمله موقعیت های طرح ترافیک است.
موسوی ادامه داد: پارکینگ های ضلع شرقی و جنوبی حرم عبدالعظیم(ع) برای رفاه حال زائران تخلیه می شود و هیچگونه پذیرش خودرو صورت نخواهد پذیرفت.
وی با بیان اینکه 2 پارکینگ در ضلع های شرقی و غربی حرم عبدالعظیم(ع) برای موتور سیکلت های تدارک دیده شده است، اضافه کرد: پارکینگ خودروها در میدان فرمانداری، بلوار شهید آوینی، بلوار ایرانیت و در اطراف میدان هادی ساعی پیش بینی شده است.
موسوی به ترافیک سنگین اطراف حرم عبدالعظیم(ع) در شب های قدر اشاره کرد و افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانی و تاکسیرانی تا پایان مراسم در خدمت زائران خواهند بود، همچنین مترو نیز همزمان با لیالی قدر به صورت رایگان به زائران سرویس دهی خواهد کرد.
وی ادامه داد: اطلاع رسانی به شهروندان برای آگاهی از نحوه دسترسی به محل مراسم و پارکینگ ها از طریق فضاهای تبلیغاتی انجام شده و عوامل اجرایی مدیریت شهری نیز در نقاط پرتردد پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در آماده باش کامل هستند.
موسوی در پایان به آماده باش کامل نیروهای امدادی در پیرامون و داخل حرم عبدالعظیم(ع) اشاره کرد و یادآور شد: هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در چهار ظلع حرم مستقر و آماده امداد رسانی هستند، همچنین بیمارستان های فیروز آبادی و هفت تیر نیز در آماده باش کامل خواهند بود.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.