به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در جلسه ستاد سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان ری اظهار داشت: 16 هزار زائر از این شهرستان در مراسم ارتحال امام راحل شرکت می کنند.
وی تصریح کرد: اتوبوس‌های اعزام زائران شرکت کننده در مراسم تهیه شده و وظایف همه دستگاه ها در راستای هماهنگی و پشتیبانی شرکت کنندگان در مراسم ارتحال امام راحل وهمچنین لیالی قدر مشخص شده است.
جمالی پور با بیان اینکه اقدامات لازم در ایجاد تسهیلات و امکانات برای زائران شرکت کننده در مراسم لیالی قدر و ارتحال امام خمینی (ره) انجام شده است، یادآور شد: در حدود 10 هزار پرس غذا برای زائران در مراسم ارتحال امام (ره) و لیالی قدر تدارک دیده شده است.
وی به برنامه های شب قدر نیز اشاره کرد و گفت: اتوبوسرانی و مترو در شب قدر به زائران خدمات رسانی می کنند و ساعات ارائه خدمات قبل از فرارسیدن این شب ها به مردم اعلام خواهد شد.
جمالی پورافزود: محدودیت ترافیکی اطراف حرم عبدالعظیم (ع) امکان پارک تمامی خودروها را ناممکن می کند و زائران برای شرکت در مراسم لیالی قدر کمتر از خودروهای شخصی استفاده کنند.
وی گفت: چهار پارکینگ برای خودروهای زائران حرم عبدالعظیم (ع) برای شرکت در مراسم لیالی قدر پیش بینی شده تا زائران از این پارکینگ ها استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی حدود یک میلیون نفر جمعیت در جنوب پایتخت واقع شده است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.