به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمد بخشنده دراین باره اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی در جنوب پایتخت پرونده ای در پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش های شبانه روزی دریافتند یک متهم به بهانه سفر کاری به یکی از استان های جنوبی مراجعه و اقدام به خرید مواد مخدر کرده و سپس از مرزهای شرقی وارد کشور شده است، افزود: متهم مبلغ هنگفتی نیز وجه نقد به حساب یکی از قاچاقچیان بومی منطقه واریز کرده است.
بخشنده با بیان اینکه خریدار پس از خرید محموله مواد مخدر با هواپیما به تهران مراجعه و فروشنده نیز به همراه یکی از همدستانش با یک خودرو پژو پارس سفید رنگ عازم تهران شدند، گفت: مراقبت های ویژه پلیسی از خودروی سواری انجام شد و تردد خودرو در طول مسیر تحت کنترل در آمد.
این مقام انتظامی توضیح داد: متهمان که سعی داشتند ردپایی از خود بر جا نگذارند پس از چندین تغییر مکان در نهایت روز گذشته 30 اردیبهشت ماه در حوالی اتوبان امام علی (ع) در حال تبادل مواد مخدر مشاهده شدند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان خاطر نشان کرد: در یک عملیات ضربتی هر سه سوداگر مرگ دستگیر و از خودروی متهمان 155کیلو انواع مواد مخدر شامل؛ 55 کیلو تریاک، 70 بسته حشیش به وزن 75 کیلو و 25 کیلو شیشه کشف شد.
به گفته وی، با تکمیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی هر سه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.
تهرام//8138//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.