رئیس شورای عالی استان‌ها در نامه‌ای با اشاره به در دستور کار بودن «طرح مدیریت‌شهری و روستایی» در صحن علنی مجلس از شوراها و شهرداران خواست برای تصویب کلیات این طرح با نمایندگان حوزه انتخابیه خود رایزنی کنند.

به گزارش ایلنا، مرتضی الویری در نامه‌ای خطاب با اشاره به جاری بودن «طرح مدیریت شهری و روستایی» در دستور کار مجلس شورای اسلامی از اعضای شورای عالی استان‌ها، روسای شورای اسلامی استان‌ها، شهرداران شهرهای مراکز استان‌ها و روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان‌ها درخواست کرد برای تصویب کلیات این لایحه که موجب تقویت شوراها می‌شود با نمایندگان حوزه انتخابیه خود در مجلس رایزنی کنند.

در متن این نامه آمده است:

اعضای محترم شورای عالی استان‌ها

روسای محترم شورای اسلامی استان‌ها

شهرداران محترم شهرهای مراکز استان‌ها

 روسای محترم شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان‌ها

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند «طرح مدیریت شهری و روستایی» در راستای تحقق مدیریت یکپارچه شهری و روستایی و تفکیک امور ملی و محلی در چارچوب قانون اساسی در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد. با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع سپاسگزار است با تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زمینه و شرایط تصویب کلیات طرح در صحن مجلس فراهم شود. طبیعی است با تصویب کلیات و ارجاع آن به کمیسیون جهت رفع اشکالات طرح فعلی، در همین دوره مجلس امکان تصویب شور دوم فراهم خواهد شد و نمره تلاش چندین ساله برای شکل‌گیری مدیریت یکپارچه شهری به بار خواهد نشست.

مرتضی الویری

رئیس شورای عالی استان‌ها

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.