به گزارش ایرنا، پرویز فیروز، سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی مدرسه 15 کلاسه مسکن مهر امام رضا (ع) شهر دماوند به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی تفاهم نامه ایی که با اداره کل نوسازی مدارس استان تهران منعقد شده است، مقرر شد هزینه ساخت این پروژه برعهده راه و شهرسازی استان و ساخت آن بر عهده آنان باشد.
وی با بیان اینکه این نهاد تاکنون مدارس و کلانتری های بسیاری را در سطح سایت های مسکونی مسکن مهر استان اجرا نموده است، گفت: علاوه بر شهرستان دماوند، سه مدرسه در اسلامشهر، پاکدشت و فیروزکوه نیز توسط اداره کل نوسازی در حال تکمیل است.
این مقام مسئول همچنین در خصوص روند خدمات رسانی به شهروندان ساکن در این سایت مسکونی، بیان داشت: طی صورت جلسه ایی که مابین شهرداری دماوند و راه و شهرسازی استان و شهرستان منعقد شده، سایت مسکن مهر امام رضا (ع) دماوند به شهرداری دماوند تحویل شده و به ازای آن نیز راه و شهرسازی موظف است هزینه های باقی مانده را پرداخت کند.
فیروز ادامه داد: هم اکنون سایت امام رضا (ع) شهر دماوند همچون دیگر سایت های مسکن مهر در استان تهران تحویل شهرداری بوده و لازم است خدمات توسط آنان انجام شود.
همچنین مهرداد پورفتحی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در این خصوص اظهار داشت: با توجه به افزایش رشد جمعیتی در شهرستان دماوند، وجود چند مدرسه در مسکن مهر ضروری است.
وی ادامه داد: سال تحصیلی 97-98 را در شرایطی گذراندیم که شاهد رشد 7.5 درصدی دانش آموزان در منطقه بودیم که قطعا این میزان در سال جدید افزایش خواهد یافت؛ سال 93 یک مدرسه در مسکن مهر امام رضا(ع) به بهره برداری رسید ولی به دلیل افزایش جمعیت دو شیفه شد که احداث مدرسه 15 کلاسه در این منطقه ضروری است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت 6 هزار متر در دوهزار متربنا و 15 کلاس درس توسط اداره کل نوسازی و با هزینه اداره کل راه و شهرسازی استان احداث خواهد شد که پیش بینی می شود در شهریور سال آینده افتتاح شود.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.