به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 و فرهنگسرای سرو؛ این نمایشگاه با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و پاسداشت خاطرات آزادسازی خرمشهر، 30 عکس با موضوع حماسه آفرینی و ایثارگری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را به نمایش گذاشته است.
در این نمایشگاه منتخبی از آثار عکاسان همچون ساسان مویدی، علی فریدونی، سید مسعود شجاعی طباطبائی، حسین جباری پور، سعید صادقی، محمدرضا شرف الدین، محمود عبدالحسینی، محمدحسین حیدری، حسین ارکدستانی، بهرام محمدی فرد، محمود بدرفر، حمیدرضا نجف زاده، اسماعیل داوری، مصطفی نظر، مرتضی اکبری، یحیی قاسمی و شهیدان حمید پورجبار و علی جنگعلی ارائه شده است.
علاقه مندان برای دیدن آثار نمایشگاه یاد یاران می توانند تا سوم خرداد ساعت10 تا 19 به نگارخانه فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از پارک ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند.

*نمایشگاه عکس «پرستوهای عاشق»
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس همچون ایثار، جهاد، شهادت، فرهنگ بسیجی و به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و برای نشان دادن گوشه‌ای از جان‌فشانی های رزمندگان ایران اسلامی و مقاومت و ایستادگی آنها برای دفاع از میهن اسلامی برپا شده است.
در این نمایشگاه 15 عکس و پوستر مربوط به واقعه مهم فتح خرمشهر به نمایش گذاشته ‌شده است.
علاقه مندان برای دیدن آثار نمایشگاه پرستوهای عاشق می‌توانند تا چهارم خرداد از ساعت 9 تا 19 به فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76 مراجعه کنند.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.