به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا گلمحمدی روز شنبه در مراسم تجلیل از روابط عمومی ادارات و هیات های ورزشی استان تهران اظهار داشت: ارتباطات و روابط عمومی رکن چهارم نظام دموکراسی و از مطالبات عمومی جامعه محسوب می شود.
وی گفت:مدیران روابط عمومی با کار انگیزشی و توانمندی خود توانسته اند پل ارتباطی میان دستگاه ها و جامعه باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: در شرایط فعلی جامعه اگر روابط عمومی ها به وظایف ذاتی خود عمل کنند می توانند یاس و نابودی در جامعه را از بین ببرند.
گل محمدی خواستار تلاش روابط عمومی ها در راستای ارائه درست گزارش و انتقال مفاهیم و نیازهای جامعه شد و به آنان توصیه کرد عنصری صادق برای دستگاه ها و مسئولان خود باشید.
وی همچنین از کسب چهار نشان طلای ورزشکاران تهرانی در مسابقات آسیایی خبر داد و گفت: این نشان ها در 10روز گذشته محقق شده و این تعداد نسبت به سال گذشته قابل قیاس نیست.
سرپرست روابط عمومی استانداری تهران با بیان اینکه نگاه تخصصی روابط عمومی ها به نحو مطلوبی دیده نشده است افزود: در پی آسیب شناسی ها که در 8 ماه گذشته انجام شد به این واقعیت رسیدایم که اگر روابط عمومی ها نتوانسته اند خود را با سطوح علمی بروز رسانی کنند، حاصل نگاه سنتی مدیران است.
امین بابایی با اشاره به اینکه این نگاه سنتی با متد خاص، محدود و بسته خودش، تسری پیدا کرده است تصریح کرد: در نقش رسانه ای نوین، اطلاع رسانی نوین رنگ آن متفاوت است چرا که در گذشته مدیران دستگاهها، روابط عمومی ها را حیاط خلوت خود می دانستند، اما امروز باید جایگاه واقعی روابط عمومی ها مشخص شود.
وی ادامه داد: باید با مطالعه و آسیب شناسی به همه مدیران، جایگاه واقعی روابط عمومی ها را معرفی و نیروهای فعال را مشخص کرد.
بابایی تاکید کرد: با همراهی مدیران استانی، به سمت تخصصی کردن حوزه روابط عمومی ها پیش خواهیم رفت.

*کار روابط عمومی مربوط به تمام روزهای هفته است
معاون مرکز ارتباطات و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه کار روابط عمومی ها مربوط به تمام روزهای هفته است خاطر نشان کرد: کار روابط عمومی، کار دلی و همراه با عشق به حساب می آید.
محسن خمارلو تصریح کرد: روابط عمومی موفق می تواند به پیشرفت هر دستگاهی کمک کند چرا که کار این افراد 24 ساعت در روز و هفت روز هفته ادامه دارد.
پیام نظر مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه این بخش پیشانی، الگو و پل ارتباطی مردم با دستگاهها محسوب می شوند افزود: سه رکن روابط عمومی برپایه شفافیت، اعتماد و اخلاق استوار است که نبود یکی از این ارکان کار روابط عمومی را مشکل خواهد کرد.
در این مراسم از مدیران برتر روابط عمومی ادارات و هیات های ورزشی فعال استان تهران با اهدای لوح تجلیل شد.
27 اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.