به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین توسلی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس در جمع نمازگزاران مسجد الغدیر اظهار داشت: خروج رییس جمهور آمریکا از برجام، راه اندازی جنگ اقتصادی و تشدید تحریم ها و تعیین تکلیف برای کشورهای خریدار نفت ایران برخی از مشکلاتی هستند که از سوی دشمنان به ما تحمیل شده است.
وی با اشاره به حرکت ناو هواپیما بر «آبراهام لینکلن» به سمت خلیج فارس طی دو هفته اخیر اظهار داشت: جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا، اعزام این ناو را هشدار به ایران اعلام کرده تا ما از مواضع خود کوتاه بیاییم.
امام جمعه شهر پردیس گفت: از سوی دیگر رییس جمهور آمریکا نیز شماره تماس مستقیم کاخ سفید را برای تماس گرفتن مسئولین ایران به سوییس فرستاد تا نشان بدهد که خواستار مذاکره و ارتباط با ایران است.
توسلی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: سیاست ایران در مواجهه با دشمن مقاومت در همه زمینه ها است و ما با دولت آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا سم مضاعف است و جنگی نخواهد شد، تاکید کرد: به دشمن اجازه نمی دهیم اراده خود را به ما تحمیل کند.
توسلی گفت: آمریکا وارد جنگ نخواهد شد زیرا به خوبی می داند که پایان جنگ در اختیار آنها نخواهد بود.
امام جمعه شهر پردیس با اشاره به حوادث اخیردر خلیج فارس تصریح کرد: کشتیهای نفتکش در بندر الفجیره توسط پهپادهای انصارالله یمن به آتش کشیده شدند و لوله های نفتی عربستان نیز توسط آنها مورد حمله قرار گرفت در پی این حمله عربستان 40 درصد از توان صادراتی خود را از دست داد.
توسلی گفت: دشمنان تلاش کردند ایران را مقصر انفجارها اعلام کنند اما جمهوری اسلامی هیچ ارتباطی با این اقدامات ندارد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت افزایش جمعیت مسلمانان شیعه درایران اظهار داشت: بر اثر سیاست های غلط جمعیت مسلمان کشور ما کاهش یافته و بر اساس منویات مقام معظم رهبری هر خانواده باید سه فرزند داشته باشند.
امام جمعه شهر پردیس با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم نیز گفت: حاکمیت وظیفه دارد رفع مشکلات اقتصادی را در اولیت قرار بدهند، برای ما عیب بزرگی است که مردم مشکل معیشی و تامین ارزاق را داشته باشند.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.