به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین افزود: مشکلات اقتصادی فشار زیادی را به اقشار ضعیف جامعه وارد کرده و مسئولان باید با مدیریت جهادی این مشکلات را برطرف کنند.
وی افزود: امروز ضعف مدیریت در برخی حوزه ها به جایی رسیده که در کنترل قیمت مرغ، سیب زمینی و پیاز نیز مشکل داریم و این در حالی است که برخی مسئولان، ناتوانی خود را به کمبود اختیارات نسبت می دهند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: اگر تمامی مسئولان به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کرده و آن را ملاک رفتار خود قرار دهند، بسیاری از مشکلات کشور برطرف می شود.
محمودی افزود: آمریکا تلاش می کند تا با اجیر کردن سران خود فروخته در کشورهای حاشیه خلیج فارس، آنان را به جان ملت های مسلمان بیاندازند که نمونه آن را می توان در وضعیت مردم مظلوم یمن که زیر بمباران های هواپیما های سعودی قتل عام می شوند، مشاهده کرد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با اشاره به فرارسیدن روز ملی جمعیت گفت: مسئله جمعیت یکی از دغدغه‌های جدی امروز در کشور محسوب می شود و نباید اجازه داد کشور از نظر نسل جوان و جمعیت کارآمد، دچار اختلال شود.
امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: داشتن جمعیت جوان به فراهم کردن شرایط ازدواج آسان بستگی دارد، سختگیری های بی حساب و کتاب در برخی خانواده‌ها، مهریه های سنگین و مانع تراشی های متعدد باعث می شود تا جوانان میلی به ازدواج نداشته باشند.
وی از پدیده تک فرزندی به عنوان یک آفت در جامعه یاد کرد که جامعه را با مشکل مواجه می کند.

** آمریکا دشمن بشریت است و دموکرات و جمهوری خواه ندارد
همچنین امام جمعه شهر خیرآباد ورامین نیز در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر گفت: برخی از افراد ترامپ را فقط دشمن ایران اسلامی می‌دانند و دموکرات‌ها را بهتر و مودب تر می دانند، آمریکا دشمن بشریت است و دموکرات و جمهوری خواه هم ندارد.
حجت الاسلام جعفر طزری افزود: گزینه پیش روی ملت ما مقاومت و ایستادگی است چراکه آمریکا تلاش می کند تا از طریق فشار روانی و تحریم، امتیازات زیادی را از ایران بگیرد ولی ایستادگی ملت و مسئولان و توقف فروش اورانیوم غنی شده و آب سنگین باعث شد خود آنان اقرار کنند که قصد جنگ ندارند.
وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مذاکره با آمریکا سم است و مذاکره با رئیس جمهور فعلی آمریکا سم مضاعف، چرا که آنان نقاط قوت ما را می خواهند و در مقابل هم هیچ تعهدی را نمی پذیرند.
طرزی گفت: آن ها انرژی هسته ای و اورانیوم غنی شده با 20 درصد را که نقطه قوت کشور بود از ما گرفتند و به هیچ تعهدی هم پایبند نشدند و حال به دنبال گرفتن توان موشکی و حضور معنوی ما در منطقه هستند.
امام جمعه خیرآباد ورامین اظهار داشت: آمریکا به خوبی توان بالای نظامی جمهوری اسلامی ایران وتجربه تلخ شکست های پی در پی در منطقه را از لبنان و سوریه تا عراق و یمن به خوبی می داند بنابراین با تحرکات اخیر خود در منطقه فقط قصد ترساندن ملت را دارد که یقینا ملت هیچ واکنش منفی از خود نشان نداد.
تهرام/7254//9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.