به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان نظام اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند در مواجهه با دشمن گزینه قطعی ملت ایران مقاومت در همه زمینه ها است؛ جنگ نخواهد شد بلکه برخورد از نوع اراده ها است و در این زمینه اراده ملت ایران و نظام اسلامی قوی تر از دشمن است و به فضل الهی این بار هم پیروز خواهیم شد.
وی اصلی ترین ابزار آمریکا را هیاهو و تهدید دانست و افزود: آنان می خواهند کاری کنند که مسئولان کشور برای تسلیم شدن اشتباه کنند و مردم را به مواجهه با نظام سوق دهند اما آمریکا بداند عربده کشی سودی به حالش ندارد جزو اینکه خود را خسته کند؛ مردم ما می دانند قدرت آمریکا به اندازه صدای عربده اش نیست.
خطیب جمعه دماوند با بیان اینکه امروز نقاب از چهره دشمن کنار رفته و هویتش آشکار شده است، گفت: دشمن به محض اینکه دید در ایران یک عده آب به آسیابش می ریزند، منافقین و سلطنت طلب ها را تحریک کرد که عجله کنید و برای فتح ایران و بازگشت شاه بشتابید اما غافل از اینکه آن سبو بشکست و آن پیمان بریخت و آن دکان برچیده شد.
حجت الاسلام فتاح دماوند با اشاره به اینکه برخلاف تصور آنان نفرت مردم از آمریکا بیشتر و منافع ما برای آنان دست نیافتنی تر شده است، تصریح کرد: امروز جنگ، جنگ اقتصادی است و دولت باید برای درمان اقتصاد مریض ایران چاره بیندیشد؛ ساختار بودجه کشور و نظام بانکی باید اصلاح شود چراکه شرطی بودن اقتصاد به مسائل خارجی و نفت، زخم کهنه اقتصاد ماست.
وی رونق بخشیدن به تولید و راه اندازی کارخانه ها را اولویت کار دولت دانست و خاطرنشان کرد: مردم هم وظیفه دارند با خرید محصولات ایرانی و پرهیز از اسراف و اصلاح الگوی مصرف به اقتصاد کشور کمک کنند؛ اگر این مهم محقق شود نه آمریکا و نه زورگوی دیگری هیچ غلطی نمی تواند بکند.
امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه ما در سطح منطقه باید دوستان خود را افزایش دهیم، گفت: امروز آمریکا از روابط مثبت و روبه رشد بین تهران و بغداد عصبانی است؛ ماموریت آمریکا ایجاد شکاف بین ایران و عراق با فراهم سازی زمینه تحریم علیه ایران بود اما نتوانست.
وی گفت: عربستان و رژیم صهیونیستی برای نظامیان ما لقمه کوچکی است که به راحتی بلعیده می شود امارات و امثال آن که دیگر قابل ذکر نیستند؛ آنان به خوبی می دانند که پایگاه های نظامیشان در کشورهای همسایه در تیررس ماست.
این مقام مسئول با بیان اینکه حادثه انفجار در الفجیره نشان از شکسته شدن امنیت در امارات دارد، گفت: امارات و عربستان کشورهایی هستند که 8سال در سوریه و 4سال در یمن مردم را به قتل رساندند و کسی که دیگران را آزار می دهد باید منتظر اذیت آنان هم باشند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به اینکه پهبادهای یمنی کابوس ائتلاف سعودی شده اند، بیان داشت: صهیونیست و سعودی ها تمایل دارند آمریکا به نیابت از آنان با ایران بجنگد چون خود چنین جراتی ندارند؛ درست است که ترامپ احمق است ولی نه آنقدر که وارد جنگ با ایران شود اما بدانند هر کس چه اصالتا و چه نیابتا به ایران تجاوز کند استخوانهایش خرد خواهد شد.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.