به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور رو ز چهارشنبه در جلسه ستاد سی امین سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان ری اظهار داشت: هر ساله قبل از برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) هماهنگی لازم برای اعزام و پشتیبانی از ستاد بزرگداشت انجام می شود.
وی افزود: امسال هم تمهیدات لازم برای برگزاری و پشتیبانی از مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل انجام می شود.
فرماندار ری بزگداشت ارتحال امام را بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب بیان کرد و گفت: مردم به ویژه نسل امروز با وجود یادآوری و رشادت شهدا نسبت به پیشرفت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف آگاه می شوند.
وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با تحریم و فشار بر مردم قصد ضربه زدن به نظام را داشتند که هرگز موفق نشدند.
جمالی پور تصریح کرد: پیشرفت‌های امروز کشور در عرصه‌های مختلف علمی، فنی، ورزشی، فرهنگی و حوزه‌های گوناگون نشان داد که تحریم و فشارها هرگز مانع تلاش و توسعه کشور نشده است.
وی یادآور شد: امروز ملت ایران تاوان خودکفایی و پیشرفت خود را در عرصه‌های مختلف می‌دهد و مهمترین دلیل تحریم‌ها هم به خاطر ایستادگی ملت ایران است.
فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی از جمله عزت، استقلال، پیشرفت و خوداتکایی را برای کشور و ملت ایران به ارمغان آورد.
وی یادآور شد: زیرساخت‌های اصلی و مهم کشور پس از پیروزی انقلاب شکل گرفت و مردم به توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود پی بردند، حال باید در برگذاری هر چه با شکوهتر مراسم بزرگداشت ارتحال امام تلاش کرد.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.