به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای در این خصوص اظهار داشت: حوالی ساعت چهار بامداد امروز (25 اردیبهشت ماه) خبری مبنی بر یک فقره اسیدپاشی در محله چشمه علی شهرری به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از ماموران کلانتری 131 به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: ماموران کلانتری شهرری با حضور در محل دریافتند که موضوع اسیدپاشی صحت نداشته و یک فقره قتل در آدرس اعلامی به وقوع پیوسته است.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران لحظاتی بعد، قاتل را در حالی که داخل یک انباری و پشت تعدادی میلگرد پنهان شده بود، بازداشت کردند.
وی افزود: قاتل اعتراف کرد که مردی حدود 47 ساله را به قتل رسانده و جسد وی را داخل یک چاه فاضلاب انداخته، سپس خواهر و خواهرزاده مقتول را نیز به شدت مجروح کرده است.
سرهنگ موقوفه‌ای اضافه کرد: قاتل در اعترافات خود عنوان داشت که طی این سال‌ها چند کار مالی با مقتول انجام داده تا اینکه از مدتی قبل بر سر موضوعات مالی با هم اختلاف پیدا کرده و این اختلافات ادامه دار شده است.
به گفته قاتل؛ جر و بحث بین او و مقتول ادامه داشت تا اینکه شامگاه 23 اردیبهشت ماه، وی را برای حل و فصل موضوعات مالی به منزل شخصی خود دعوت کرده و در پارکینگ آپارتمان مشغول صحبت با هم شدند و با چوب به قتل رساند و در فاضلاب منزل انداخت.
وی عنوان کرد: داخل پارکینگ خواهر و خواهرزاده مقتول از ماجرا با خبر شدند و خواهرزاده وی با من درگیر شد و او را مجروح و به داخل چاه انداختم و به سراغ خواهر مقتول رفتم و او را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادم.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در حال حاضر تحقیقات از متهم این پرونده ادامه دارد و با دستور مقام قضایی متهم در بازداشت به سر می‌برد.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.