به گزارش ایرنا، حسین عباسی روز سه شنبه در جلسه مشترک با سرمایه گذاران حوزه درمان که با حضور امام جمعه پیشوا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: هر چند که در سال های اخیر در حوزه بهداشت و تأمین زیرساخت های آن اقدامات مناسبی از سوی دولت انجام شده ولی در زمینه درمان، این شهرستان از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی نیز محروم است.
وی افزود: بیش از 150 هزار نفر از مردم شهرستان پیشوا شامل شهروندان ایرانی و اتباع بیگانه که اغلب آن ها را برادران و خواهران افغانستانی تشکیل می دهند، مجبورند که برای تأمین نیازهای درمانی خود به شهرستان های ورامین و پاکدشت عزیمت کنند که امکانات این شهرستان ها، جوابگوی نیاز مردم آن ها نیز نمی باشد.
عباسی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا در سال 86 به دلیل راه اندازی رشته های مامایی و پرستاری و با هدف توسعه خدمات درمانی در منطقه، عملیات احداث بیمارستانی 96 تختخوابی را آغاز کرد ولی امروز با گذشت حدود 12 سال، فقط 30 درصد عملیات احداث این پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی گفت: در سال های اخیر نیز به دلیل مشکلات مالی و عدم تأمین اعتبارات مورد نیاز، عملا اجرای این پروژه تعطیل شده و نیمه کاره رها شده است.
فرماندار پیشوا تأکید کرد: احداث بیمارستان، دغدغه اصلی مردم پیشوا است و در این مسیر، سرمایه گذاران بخش خصوصی با توجه به پتانسیل موجود در منطقه می توانند مردم و مسئولان شهرستان را در احداث یک بیمارستان یاری رسانند.
پیشوا در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.