به گزارش ایرنا، محمد صیدلو روزسه شنبه در مراسم 'احیای مدارس ماندگار در گام دوم انقلاب' که در دبیرستان ماندگار شهید مدرس شهرری برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با مشکلات متعددی در بخش های مختلف روبرو است اما فعالیت های فرهنگی و آموزشی با وجود مشکلات بهتر از گذشته انجام می شود.
وی افزود: کمبود هشت هزار نیروی انسانی، بدهکاری 6 میلیارد تومانی به سرویس مدارس، بدهی 6 میلیارد تومانی حق الزحمه معلمان از مشکلات عمده آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
صیدلو اضافه کرد: مظلومیت و محرومیت مدارس شهرستان های استان تهران به وضوح مشخص است که با کمک خیرین می توان در رفع این معضلات اقدامات موثری را انجام داد.
وی در ادامه به اهمیت مدارس ماندگار اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان و مدیران بسیاری در مدارس ماندگار آموزش دیده اند که این موضوع بیانگر اهمیت و تاثیر الگوهای تربیتی در نظام آموزشی است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: تعلق عاطفی و ارتباط بین مدرسه و فضای بیرونی موجب گرایش و جذب افراد به سمت مدارس ماندگار می شود.
وی ادامه داد: مدرسه مدرس فراتر از چشم انداز سند تحول بنیادین بوده زیرا ارتباط با جامعه را برقرار کرده است.
صیدلو با بیان اینکه نوسازی، مقاوم سازی و تجهیز مدارس ماندگار امری مهم به شمار می رود، گفت: شناسایی مدارس ماندگار گامی در جهت توسعه و ترویج مسائل فرهنگی بوده که زمینه شناسایی و معرفی چهره های ارزشمند و ماندگار کشور را به مردم فراهم می کند.
به گزارش ایرنا، مراسم 'احیای مدارس ماندگار در گام دوم انقلاب' امروز سه شنبه با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، جمعی از مدیران و مسئولان محلی در دبیرستان ماندگار شهید مدرس شهرری برگزار شد.
16003/970/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.