حجت الاسلام امیر شمس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره پایان یافته است، اظهار داشت: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در اختیار هیات داوران قرار گرفته و تا هفته آینده اسامی برگزیدگان نیز مشخص می شود.
وی افزود: در این دوره از جشنواره یک هزار و 64 رساله و پایان نامه، یک هزار و 562 کتاب، 450 متن ادبی، شعر وداتسان کوتاه به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
شمس اظهارداشت: همچنین هنرمندان علاقه مند به موضوع حکمت و نیایش، 209 فیلمنامه و نمایشنامه، 126 اثر نقاشی خط، 183 آوا و خوانش، 87 فیلم کوتاه و انیمیشن و 91 پوستر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی حکمت و نیایش با بیان اینکه این جشنواره برای نخستین بار در سطح کشور و از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و با محوریت دو کتاب نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار شده است، خاطر نشان کرد: جشنواره در بخش های پژوهشی و ادبی ( رساله، پایان نامه، کتاب، داستان کوتاه، متن ادبی، شعر) و در بخش هنری (فیلمنامه و نمایشنامه، نقاشی خط، آواها و خوانش ها، فیلم کوتاه و انیمیشن، پوستر) برگزار شده است.
به گزارش ایرنا؛ فراخوان نخستین جشنواره ملی حکمت و نیایش، با محوریت دو کتاب نهج البلاغه و صحیفه سجادیه سال گذشته اعلام و مهلت ارسال آثار تا 20 اردیبهشت 98 بود.
قرار است اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه یکم خرداد ماه در نمایشگاه قرآن در مصلای تهران برگزار شود.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.