به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرضیه خسروی بروجنی اظهارداشت: اطعام روزه‌داران در ماه مبارک رمضان یکی از تاکیدات دینی ماست و با توجه به اینکه گروه‌های گسترده‌ای همچون پاکبانان، کارکنان بیمارستان‌ها و اورژانس، نیروی انتظامی و گروه‌های مختلف شغلی و خدماتی در طول ساعات شب تا سحر به خدمات‌رسانی مشغول هستند، ویژه ‌برنامه با رهروان سحر با هدف تأمین وعده سحری خدمات‌رسانان پایتخت در مناطق 22 گانه برگزار می‌شود.
وی، ترویج احسان و انفاق، گسترش فرهنگ مهربانی با همنوعان و روزه‌داران و تکریم اقشار زحمتکش جامعه را از اهداف این برنامه عنوان کرد که در قالب برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان با عنوان «شهر خدا، شهر همدلی» برگزار می‌شود.
خسروی گفت: برنامه با رهروان سحر همانند سال گذشته در قالب برپایی سفره‌های سحری با مشارکت شهروندان علاقه‌مند در حیاط منازل و یا فضای مشاع آپارتمان‌های بانیان و با همکاری مناطق 22 گانه و فرهنگسراهای خاص میزبان خدمت رسانان پایتخت است.
رییس فرهنگسرای امید افزود: شهروندانی که مایل به همکاری در این زمینه یا سهیم شدن در برنامه هستند، می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه و نسبت به مشارکت در انجام این ویژه‌برنامه اعلام آمادگی کنند.
وی اظهارداشت: شهروندانی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در این باره هستند، می‌توانند هر روز در ساعات اداری با دبیرخانه ویژه‌برنامه با رهروان سحر به شماره 33303843 تماس بگیرند.
بروجنی گفت: زمان اجرای این برنامه از 20 اردیبهشت تا 13 خرداد خواهد بود و ساعت برپایی سفره‌های سحری بین 24 تا 3 بامداد پیش‌بینی شده است.
ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت ماه رمضان با عنوان شهر خدا، شهر همدلی در مراکز فرهنگی هنری مناطق 22 گانه میزبان شهروندان است.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.