به گزارش عصرشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،سرهنگ فرهاد حیدری گفت: چندی قبل مدیر اداری یک شرکت خصوصی در منطقه سیدخندان با حضور در کلانتری 103 گاندی از سرقت پول‌های داخل اتاقش خبر داد و با دریافت شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد.
رییس کلانتری 103 گاندی بیان داشت: مرد جوان به ماموران گفت که 2 ماه قبل فردی به عنوان نیروی خدماتی در شرکت شروع به کار کرده است و بعد از گذشت مدتی، متوجه سرقت 300 هزار تومان از میز کارم شدم، ابتدا ماجرا را جدی نگرفتم تا اینکه بعد از یک هفته متوجه شدم 700 هزار تومان دیگر از کشوی میز کارم به سرقت رفته است.
مرد جوان ادامه داد: با توجه به سرقت‌ها تصمیم گرفتم تا فیلم‌های دوربین مداربسته داخل اتاق را مورد بازبینی قرار دهم تا سارق پول‌ها را شناسایی کنم تا اینکه روز شنبه 15 اردیبهشت ماه وقتی به شرکت رفتم تا فیلم دوربین‌ها را مشاهده کنم متوجه شدم شبانه یک نفر وارد شرکت شده و اقدام به سرقت هارد، دوربین‌های مداربسته و لپ تاپ و چند وسیله دیگر کرده است.
سرهنگ حیدری عنوان کرد: تیمی از ماموران کلانتری 103 گاندی به محل وقوع سرقت مراجعه و در گام نخست در تحقیقات میدانی، مشاهده کردند که زنی نیمه شب وارد شرکت شده و اقدام به سرقت هارد کامپیوتر و وسایل داخل شرکت کرده است.
وی اظهارداشت: در ادامه تحقیقات پلیسی، مرد خدماتی شرکت به عنوان اولین مظنون سارق شرکت مورد بازجوئی اولیه قرار گرفت و پس از تناقض گوئی، ظن ماموران به یقین تبدیل شد و در نهایت کارمند خدماتی شرکت به کلانتری منتقل شد.
سرهنگ حیدری تصریح کرد: متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت و در اعترافاتش به ماموران گفت که در 2 مرحله اقدام به سرقت پول از میز کار مدیر اداری شرکت کردم و وقتی فهمیدم مدیر شرکت قرار است فیلم های دوربین مداربسته را مورد بازبینی قراردهد تا سارق پول ها را دستگیر کنند نقشه جدیدی طراحی کردم و با پوشیدن لباس زنانه، شبانه وارد شرکت شدم و هارد کامپیوتر دوربین های مداربسته و لپ تاپ و چند وسیله دیگر را سرقت کردم.
متهم دستگیرشده ادامه داد: به پول نیاز داشتم و چند بار از مدیر شرکت خواستم تا پول بیشتری به من پرداخت کند اما بی فایده بود به همین خاطر تصمیم به سرقت گرفتم.
رییس کلانتری 103 گاندی افزود: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب سرقت از شرکت، فرد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
تهرام/1109//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.