به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 21، این جشنواره قرآنی با مشارکت مساجد، مدارس و شهرداری منطقه با هدف ایجاد انس بیش از پیش کودکان و نوجوانان با قرآن کریم در رشته های حفظ و قرائت قرآن مجید در رده های سنی کودک و نوجوان در این منطقه برگزار می شود.
شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و توانمندی آنان برای تقویت و آموزش دهی در آینده، ارتقای آگاهی کودکان و نوجوانان و دیگر اقشار شهروندان از مفاهیم انسان ساز قرآن مجید و بکارگیری آن در زندگی روزمره از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
کودکان 4 تا 6 سال با حفظ و قرائت سوره قدر، 7 تا 11 سال حفظ و قرائت آیة الکرسی و نوجوانان 12 تا 16 سال نیز با حفظ و قرائت سوره واقعه می توانند در این دوره از جشنواره قرآنی بچه های آسمانی شرکت کنند.
علاقه مندان برای ثبت نام در این جشنواره می توانند تا پایان 26 اردیبهشت به مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 مساجد و مدارس در سطح منطقه مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 44526462 تماس حاصل کنند.
اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره قرآنی بچه های آسمانی همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) دوشنبه 30 اردیبهشت در مسجد النبی (ص) شهرک پاسداران تهرانسر برگزار خواهد شد.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.