سید محمد رحیم فاضلی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر سبد کالا با ارزش420 هزار تومان شامل اقلام ضروری از جمله برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات، رب گوجه، گوشت و سایر موارد است.
وی افزود: هدایای نقدی و غیرنقدی مردم به مددجویان ساکن در مراکز اعم از معلولان، سالمندان، بیماران اعصاب و روان، کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، معتادان متقاضی درمان نیز اختصاص می یابد.
مدیر بهزیستی شهر تهران از برپایی سفره های افطاری کرامت و مهربانی ویژه مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: در تمامی مراکز همزمان با 30 اردیبهشت ماه سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) روز اکرام این سفره ها برپا می شود.
وی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان همشهریان تهرانی ضمن بازدید از مراکز و دیدار با پرسنل این اداره و مددجویان ساکن در مراکز می توانند در برپایی ضیافت های افطاری مشارکت کنند.
فاضلی نژاد خاطر نشان کرد: مردم خیر و خداجوی شهر تهران می توانند کمک های غیرنقدی را به پایگاه ها و مراکز زیرنظر بهزیستی اهدا کنند.
وی با اشاره به اینکه اکنون 80 هزار معلول و پنج هزار زن سرپرست خانوار و کوکان بد سرپرست و بی سرپرست در این اداره پرونده دارند، گفت: هزار مرکز توسط بخش خصوصی در حوزه های مختلف شامل مهدهای کودک، مراکز مشاوره، مراکز درمان بیماران اعتیاد، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد پرست، شیرخوارگان، کلینیک های مددکاری و سایر مراکز به مددجویان خدمات ارائه می کنند.
مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: همچنین 16 مرکز و دو شیرخوارگاه دولتی در حال خدمت رسانی به جامعه هدف است.
وی تاکید کرد: مراکز شبانه روزی بهزیستی تهران با مشارکت های مردمی و خیران اداره می شوند.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.