به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه رباط کریم اظهار داشت: دولت استعمارگر آمریکا با هر بهانه ای سعی دارد تا به ملت ایران فشار وارد کند و امروز هم انرژی هسته ای را بهانه قرار داده است.
وی تصریح کرد: بر خلاف دیدگاهی که معتقد بود با مذاکره با آمریکا تحریم ها نیز برداشته می شود، غافل از اینکه رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند باید دست چدنی آمریکا را دید؛ حال بعد از 2 سال مذاکره به توافقاتی رسیدیم و برجام شکل گرفت و آمریکا از برجام خارج شد.
حجت الاسلام ترابی بیان کرد: اروپائیان بعد از خروج آمریکا از برجام وعده ماندن را دادند، اما با گذشت یک سال بهانه های مختلف همچون برد موشک ها را به میان کشیدند.
وی اضافه کرد: چندین بار مردم و برخی از مسئولان درخواست آغاز فعالیت دوباره هسته ای را داشته اند، هر چند که این اقدام دیر انجام شد، اما باز هم اقدام مناسبی بود.
امام جمعه رباط کریم با اشاره به هشدار ایران به اروپا درباره عمل به تعهدات برجام، تصریح کرد: در حال حاضر دو ماه فرصت دادیم تا اگر به معاهدات خود عمل نکردند ما اقدامات دیگری انجام دهیم.
وی عنوان کرد: این اقدام دیر انجام شد، اما مردم پشت این تصمیم شورای امنیت ملی ایستاده وخواهان گرفتن حقشان هستند.
حجت الاسلام ترابی در ادامه به شکست دوباره اسراییلی ها در نوار غزه اشاره کرد و گفت: نیروهای مقاومت با شلیک 690 موشک، شهرک های صهیونیستی را به جهنم تبدیل کرد و مهمتر از آن هم رسیدن موشک های مقاومت به مرکز هسته ای اسرائیل بود.
وی ادامه داد: بواسطه این شلیک ها بود که نتانیاهو دست به دامان مصر و سازمان ملل شد و حتی امتیازاتی نیز در دریا به مردم غزه داد.
شهرستان رباط کریم با بیش از 300 هزار جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.