رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری چهار سارق منزل همراه با لوازم و آلات سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد قدیمی از دستگیری چهار سارق حرفه‌ای منازل تهران خبر داد و بیان داشت: روز گذشته طی تماس با سامانه ۱۱۰ پلیسی، ماموران این کلانتری در جریان یک فقره سرقت از منزلی واقع در این محدوده قرار گرفتند و با حضور سریع در محل تحقیقات اولیه خود را در رابطه با موضوع کلید زدند.

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک در ادامه گفت: شاکی در اظهارات خود بیان داشت که به همراه خانواده‌اش برای ساعتی از منزل خارج شده و هنگام بازگشت متوجه شده است که اموال ارزشمند موجود در منزلش شامل دلار، طلا و موارد دیگری مورد سرقت قرار گرفته است.

سرهنگ قدیمی افزود: ماموران با انجام هماهنگی‌های قضائی دوربین‌های مداربسته نصب شده در نزدیکی آن محل را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند سارقان دقایقی پیش از حضور صاحبخانه در منزل از محل وقوع سرقت خارج شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوعات، سریعا دستور شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران عملیات کلانتری قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی قبل از خروج سارقان از محله قلهک، همه آن‌ها در حالیکه قصد ارتکاب به سرقت از منزل دیگری را داشتند شناسایی شدند.

سرهنگ قدیمی ادامه داد: چهار تن از سارقان که از خودرو پیاده شده بودند با اقدام سریع پلیسی زمینگیر و یک راننده که او نیز کار‌های مربوط به حمل و نقل سارقان را انجام می‌داد با خودروی خود از محل متواری شد؛ با دلالت متهمان به کلانتری، سارقان همگی توسط مالباخته مورد شناسایی قرار گرفتند درحالیکه تصاویر دوربین مداربسته نیز کاملا با صورت آن‌ها تطبیق داشت.

وی افزود: از متهمان انواع آلات و ادوات مربوط به سرقت از منازل کشف و ضم پرونده شد و تلاش برای دستگیری متهم فراری پرونده که اموال سرقتی نیز همراه او بوده، ادامه دارد؛ بنابراین گزارش، دو تن از متهمان ۲۴ و ۱۹ ساله که به تازگی در سال گذشته از زندان آزاد شده بودند در محدوده غرب کشور نیز دارای سابقه سرقت از منزل بودند که در انتها پرونده در مراحل مقدماتی تکمیل و به نظر مقام محترم قضائی رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.