به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامرضا حسنوند روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از ابتدای سال جدید 65 درصد کاهش جرایم نسبت مدت مشابه سال گذشته داشتیم و در فروردین ماه سالجاری بیش از یکصد و پنجاه سارق دستگیر شدند.
وی گفت: رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان آمار جرائم را به نحو چشمگیری کاهش می دهد.
حسنوند ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: شهروندان در ماه مبارک رمضان حال روزه داران را درک و قوانین وضع شده را رعایت کنند.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: همکاران ما با هماهنگی دستگاه قضایی با روزه خواری در ملا عام به طور جدی برخورد خواهند کرد.
حسنوند با اشاره به افزایش ساعات کار اصناف در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پردیس درطی ماه مبارک رمضان امنیت واحدهای صنفی را مانند سال‌های گذشته تامین خواهد کرد.
وی گفت: سالجاری کلانتری شماره 13 در دره بهشت فاز 8 و کلانتری شماره 14 پردیس را در فاز 11 مسکن مهر پردیس افتتاح کردیم و در صورت اعلام نیاز در فازهای 9 و 5 نیز کلانتری احداث خواهد شد.
حسنوند افزود: جمع‌آوری معتادان متجاهر بر عهده بهزیستی و شهرداری است اما طی روزهای گذشته این فرماندهی سی معتاد متجاهر را تحویل کمپ ماده 16 مستقر در فشافویه داده است.
فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: شهروندان اطلاعات خود را در حوزه مواد مخدر با شماره 110 در میان بگذارند و نیروی انتظامی با اخذ دستور قضایی در کمتراز 48 ساعت اقدام و نتیجه را اعلام می‌کند.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.