«شکرالله حسن بیگی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستاد انتخابات استان کمیته های زیرمجموعه خاص خود را دارد تا زمینه برگزاری انتخابات پرشور در سال جاری فراهم شود.
به گزارش ایرنا دوم اسفند امسال دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز میان دوره ای مجلس خبرگان در تهران برگزار می شود.
زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از 10 آذر امسال آغاز می شود و تا 16 همین ماه ادامه دارد.

**تاکنون هیچ مدیری در استان استعفا نداده
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران درباره استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات نیز گفت: تاکنون هیچ یک از مدیران، فرمانداران و معاونانشان در این استان برای شرکت در انتخابات استعفا نداده اند.
وی افزود: از قبل شایعاتی بود که برخی فرمانداران، معاونانشان یا مدیران در استان قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، اما تاکنون استعفا نداده اند و این به منزله انصراف آنان است.
حسن بیگی یادآورشد: قانون به طور دقیق مشخص کرده که چه کسانی باید 6 ماه قبل از ثبت نام برای انتخابات از سمت خود استعفا دهند و البته هنوز این زمان فرانرسیده است.
وی تاکید کرد: وزیر کشور از دوره قبل برای جلوگیری از هر نوع شائبه، در مورد افراد مرتبط با انتخابات به منظور جلوگیری از سوء استفاده از این امکان، خواستار استعفای زودهنگام مدیران این بخش شده است.
بر اساس اعلام استانداری تهران، حسن بیگی به عنوان رییس ستاد انتخابات، «حمیدرضا گودرزی» رییس ستاد امنیت، «غلامرضا عباس پاشا» رییس کمیته مالی و پشتیبانی، «رضا علیخانی» دبیر ستاد انتخابات، «امین بابایی» رییس کمیته اطلاع رسانی و «سارا آهنگر» به عنوان مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان تهران منصوب شده اند.
تهرام/3001/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.