به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز یکشنبه در دیدار با ارسلان قشقایی و زهرا عرب رستمی، قهرمانان نوجوان ورامین در مسابقات قهرمانی دومیدانی آسیا گفت: ورامین یکی از شهرستان های پیشگام در حوزه قهرمان پروری در رشته های ورزشی گروهی و انفرادی است و قهرمانی تیم والیبال شهرداری در مسابقات جام باشگاه های آسیا، قهرمانی تیم تکواندوی شهرداری در چندین دوره مسابقات لیگ برتر و قهرمانی تیم والیبال نشسته در کشور، تنها بخشی از این قهرمانی ها است.
وی اظهار داشت: در سال گذشته، بیش از 350 نفر از ورزشکاران زن و مرد شهرستان ورامین در رشته های مختلف تکواندو، والیبال، کاراته، کونگ فو، والیبال نشسته، تنیس روی میز، هاکی در میادین ملی و بین المللی به عناوین قهرمانی دست پیدا کرده اند.
وی تصریح کرد: شهرستان ورامین از ظرفیت های بی نظیری در حوزه های مختلف برخوردار است که ورزشکاران می توانند با قهرمانی در میادین مختلف ورزشی، این ظرفیت ها و قابلیت ها را معرفی کنند.
کاغذلو با تقدیر از تلاش های ورزشکاران نوجوان شهرستان ورامین افزود: این که یک بانوی ورامینی با حجاب کامل در مسابقات ورزشی شرکت کرده و رکورد پرتاب چکش جوانان را تغییر می دهد، نشان از توانمندی دختران ایران اسلامی در بدست آوردن سکوهای قهرمانی در عین حفظ حجاب و عفاف دارد.
وی با تقدیر از تلاش ارسلان قشقایی در به دست آوردن مقام قهرمانی پرتاب وزنه در مسابقات آسیایی گفت: کسب مقام قهرمانی توسط یک نوجوان ورامینی نشان از توانایی آینده سازان ایران اسلامی در کسب مدارج عالی در حوزه های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی دارد و در مقابل مسئولان نیز موظفند تا با حمایت از این افراد، زمینه استمرار قهرمانی های مختلف را فراهم کنند.
ارسلان قشقایی در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی هنگ کنگ برگزار شد با ثبت رکورد 19.36 متر به مقام‌ قهرمانی پرتاب وزنه آسیا رسید.
همچنین زهرا عرب رستمی نیز در مسابقات دو ومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا با ثبت رکورد 58.79 متر ضمن شکستن رکورد ملی پرتاب چکش نوجوانان ایران، به مقام چهارم دست یافت.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.