به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: شهید مطهری بزرگترین اسوه و الگو در ساختن جامعه برای معلمان و فرهنگیان محسوب می شود.
وی با بیان اینکه شهید مطهری بر اساس مفاهیم قرآن و عترت تبلیغ دین اسلام می کرد، تصریح کرد: انتقال مفاهیم ارزشمند به همراه درک عمیق و ریشه ای از مهمترین اهداف آموزشی این معلم جاودانه در تاریخ کشور به شمار می رود.
استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: شهید مطهری با وجود اینکه فیلسوفی مقتدر بود، اما در تسهیل ارائه مطالب با هدف درک مفاهیم برای همه مخاطبان اهتمام می ورزید.
وی ادامه داد: ارائه و نمایش سیره انبیا و اولیا برای دیدن و درک بهتر مردم در زیبایی‌های آنها از جمله برنامه‌ها و فعالیت های شهید مطهری محسوب می‌شد.
حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه ایشان همواره شیرینی معارف، دانش‌های دینی و قرآنی را به کام مخاطبان خود می‌چشاند، افزود: براساس آموزه‌های دینی، آموختن علم و دانش به دیگران آثار معنوی ماندگاری را برای معلم به همراه دارد.
وی عنوان کرد: این استاد فرزانه الگوی دفاع از اسلام و طرفداری از عدالت را مطرح کرد و ایشان برای دفاع از حقایق اسلام و معارف قرآنی مصمم بوده و همواره طرفدار حق و عدالت بود.
به گزارش ایرنا، مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی نمونه سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران امروز چهارشنبه در آستانه روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی برگزار و از 10 مربی عقیدتی سیاسی سپاه تجلیل و تقدیر شد.
12 اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.