سیده فاطمه حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نگاه به بستر فرهنگی مورد نیاز برای شهرها و شهرک های جدید ازجمله پردیس بسیار ضروری است افزود: بی‌توجهی به این مقوله زمینه ساز آسیب‌های اجتماعی است.
وی بر ایجاد همه الزامات برای شهرهای جدید از جمله مدرسه، مراکز علمی، فرهنگی، گردشگری، پارک و فضاهای عمومی مناسب که برای رفع نیازهای فرهنگی اجتماعی شهروندان ضروری است تاکید کرد.
حسینی با بیان اینکه آیین افتتاح پروژه های عمرانی، مسکونی، فرهنگی و تجاری در شهر جدید پردیس امروز با حضور نمایندگان تهران، مسئولان وزارت راه و استاندار تهران برگزار می شود ادامه داد: قرار است در این مراسم از پنج هزار و 200 واحد مسکونی مسکن مهر در شهر پردیس با هزینه‌ کرد 780میلیارد تومان بهره برداری شود.
وی اضافه کرد: همچنین شش باب مدرسه با ظرفیت 60 کلاس و با هزینه‌ کرد 30 میلیارد تومان و درمانگاهی با زیربنای 2000 مترمربع نیز امروز مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.
نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این مراسم برای شروع عملیات اجرایی طرح های روبنایی، فرهنگی، آموزشی، مذهبی و درمانی گلنگ زنی خواهد شد گفت: بیش از 34 هزار متر مربع برای فضاهای آموزشی، چهار هزار مترمربع برای فضاهای مذهبی، بیش از هشت هزار متر مربع برای فضاهای ورزشی و حدود هشت هزار متر مربع نیز برای فضاهای تجاری و درمانی در این پروژه ها در نظر گرفته شده است.
حسینی اعلام کرد: در پروژه پردیس نزدیک به هزار میلیارد تومان در زمینه آموزش، ورزش، فرهنگ و درمان شهروندان سرمایه‌گذاری شده است.
تهرام/3036//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.