تیم فوتسال بانوان دانشجویان کشورمان جام قهرمانی بیستمین دوره مسابقات 2019 ورزش‌های بین دانشگاهی جهان را از آن خود کرد و پرچم پرافتخار ایران اسلامی در آنتورپ بلژیک و قلب اروپا برافراشته شد.

به گزارش ایلنا، بانوان شایسته فوتسال ایران ابتدا در مرحله مقدماتی تیم‌های اسکاتلند و بلژیک میزبان بازی‌ها را به ترتیب با نتیجه ۶ بر صفر و ۱۳ بر صفر شکست دادند.

در مرحله نیمه نهایی ایران برابر فرانسه قرار گرفت تیمی که با پیروزی ۴ بر صفر برابر آلمان به این مرحله رسیده بود اما نتوانست برابر بانوان خوش تکنیک و با انگیزه فوتسال ایران مقاومت کند و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

در ادامه بازیها جمعه شب گذشته در فینال رقابتها بانوان شایسته کشورمان با سرمربیگری شهناز یاری و مربیگری فاطمه غلامپور برابر تیم قدرتمند و صاحب سبک کاتالونیا اسپانیا قرار گرفت که درپایان وقت قانونی با نتیجه یک بریک مساوی شدند و کار به ضربات نفسگیر پنالتی کشید که با درخشش فرزانه توسلی بهترین گلر این دوره از بازیها٬ ایران موفق شد ۳ بر ۲ اسپانیا را شکست داده و جام قهرمانی را از آن خود کند.

در پایان این رقابت ها، سارا شیربیگی از جمهوری اسلامی ایران با ۱۳ گل زده٬ خانم گل این دوره از مسابقات معرفی شد.

گفتنی است دکتر پیمان هدایت سفیر محترم ایران و شیرعلی رایزن فرهنگی سفارت در بلژیک، هاجر چنارانی نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به همراه دکتر بهرام قدیمی رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های بین دانشگاهی جهان از نزدیک شاهد این بازیها بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.