به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، علی نیکنام اظهار داشت: به منظور کمک به مناطق سیل زده، پویش بهار مهربانی در غرفه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به اجرا در آمد.
وی افزود: به منظور ابراز همدردی با هموطنان در مناطق سیل زده ، کمک به کودکان آسیب دیده و پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان، پایگاه بهار مهربانی جهت جمع آوری کتاب در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب دایر شد.
به گفته وی علاقه مندان کتاب و کتابخوانی می توانند با حضور در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به نشانی: شبستان اصلی، راهرو 29، غرفه 28 با اهدای کتاب در این پویش فرهنگی سهیم شوند .

** ارائه کارت عضویت رایگان کتابخانه ها
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، آگاهی از شرایط شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان تهران برای بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب فراهم شده است.
بر اساس این گزارش، مراجعه‌ کنندگان می‌توانند با حضور در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، ضمن آشنایی با کتابخانه‌های عمومی تهران با دریافت معرفی ‌نامه برای عضویت رایگان در نزدیک‌ ترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود اقدام کنند.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.