کاظم دستگردی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: جشنواره سراسری بازیهای رومیزی ایران با عنوان «هر خانواده، یک میز بازی» در 20 استان و 34 مرکز به مدت یک روز (ششم اردیبهشت) برگزار شد.
وی با بیان اینکه جشنواره روز جهانی بازیهای رومیزی که همزمان در یک روز و در 80 کشور برگزار می شود از سال 2012 آغاز شد گفت: طبق تقویم جهانی می بایست این رویداد در 11 خرداد ماه برگزار می شد که با توجه به مقارن شدن این روز با ماه مبارک رمضان، جشنواره بازیهای فکری امروز(ششم اردیبهشت ماه) برگزار شد.
دستگردی با اشاره به اینکه در پایتخت سه مرکز برای این جشنواره در نظر گرفته شده بود افزود: این مسابقات در گیشا، بالاتر از چهارراه فرمانیه و همچنین بوستان ولایت درب شماره سه روبروی سایت شهر ورزش برای علاقه مندان برگزار شد.
به گفته وی بازهای فکری امسال به صورت همزمان در 34 مرکز کشور در استان های مختلف از جمله اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، همدان و یزد برگزار شد.
جشنواره سراسری بازیهای رومیزی ایران امسال با عنوان «هر خانواده، یک میز بازی» در 4 بخش فکری رومیزی، فکری پازلی، فکری مجازی و بازی اتاق فرار برگزار شد.
تهرام/7247//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.