به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن ترابی گودرزی در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه رباط کریم با اشاره به مسئله لغو معافیت خرید نفت ایران برای 8 کشور از سوی آمریکا ادامه داد: ترامپ این کار را انجام داد تا به گفته خودش فروش نفت ایران را به صفر برساند اما باز هم شکست می خورد.
امام جمعه رباط‌کریم با اشاره به هفته کار و کارگر تصریح کرد: از مسائل مهم اقتصاد مقاومتی در برابر دشمن حمایت و افزایش تولید داخلی است اگر می خواهیم اقتصاد ما شکننده نباشد باید موانع تولید را از سر راه تولید برداریم، رونق تولید با زحمات کارگر است که می چرخد؛ قشر کارگر است که باید دولت قدرشان را بداند و از طرفی حقوق آنها را رعایت کند.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه مساجد خانه های خداوند است، ابراز کرد: همگی باید تلاش کنیم تا تمامی مردم از برنامه های فرهنگی مسجد استفاده کنند، این هفته تنها به معنای غبار روبی مسجد نیست بلکه باید از ویژگی ها و کارکاردهای متنوع مسجد غبارروبی کرد‌‌.
وی یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته از برکات مسجد است اگر جمهوری اسلامی توانسته چهل سال در برابر دشمنان مقاومت کند از برکات مسجد است و اگر امروز صحنه هایی را رغم زدید که در جهان مثال زدنی بود برای یاری رساندن به سیل زدگان از برکات مسجد بود باید برای بسط معنویت در ماه مبارک رمضان از مساجد استفاده کرد.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به اهمیت حضور قلب در نماز اظهار کرد: مهم ترین نکته این است باید معرفت و شناخت خود را از خدا بالا ببریم.
وی ادامه داد: یکی از مسائلی که می تواند بر افزایش حضور قلب کمک کند محل خواندن نماز است سعی کنیم درمحیط هایی که حواس ما را پرت می کند نماز نخوانیم و نکته دیگری که می تواند به افزایش حضور قلب کمک بکند دوری از گناه است .
تهرام/3036//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.