به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جمال هادیان روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با هزاران نفر از کارگران صنایع مختلف کشور، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب کار جهادی و بی وقفه را از شرایط مهم رونق تولید و تحقق راهبرد عزت آفرین اقتصاد مقاومتی دانستند.
وی ادامه داد: ایشان فرمودند دشمن برای به زانو درآوردن ملت ایران برفشار اقتصادی متمرکز شده است اما بدانند این ملت هیچگاه به زانو در نمی آید و ضمن استفاده از فرصت تحریم برای رشد و شکوفایی، دشمنی های آمریکا را بی پاسخ نمی گذارد.
این مقام مسئول یکی از نکات مهم در فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب را توجه به رونق تولید دانست و تصریح کرد: رونق تولید یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است و اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود، تصمیم های سردمداران آمریکایی و صهیونیستی درباره نفت و مسائل اقتصادی، دیگر تاثیرگذار نخواهد بود.
امام جمعه موقت دماوند رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی، تحرک کاری و اقتصاد مقاومتی را زمینه ساز عزت ملی و نفوذ ناپذیری در برابر تصمیم های بیگانگان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنی با جمهوری اسلامی، دشمنی با ملت ایران است زیرا جمهوری اسلامی به کمک و مدد مردم برپاست و اگر کمک آنان نبود، جمهوری اسلامی نیز وجود نداشت.
وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ کار و تولید و تلاش را ترویج کنیم، افزود: ملت فعال و مسئولان هوشیار ایران نشان داده اند اگر همت کنند همه بن بست ها را می شکنند؛ قطعا این تلاش آمریکایی ها به جایی نمی رسد و جمهوری اسلامی هر مقدار لازم باشد و اراده کند، نفت صادر خواهد کرد.
خطیب جمعه دماوند در ادامه با اشاره به تحریم نفتی آمریکا علیه ایران، گفت: تصمیم اخیر ترامپ در خصوص تمدید نکردن معافیت خرید نفت از ایران با این هدف است که صادرات نفت ایران به صفر برسد؛ بسیاری از کارشناسان معتقدند این طرح آمریکا نیز همانند طرح های دیگری که تاکنون درباره ایران به اجرا گذاشته شده است محکوم به شکست است.
حجت الاسلام هادیان گفت: دولت با فعال کردن دیپلماسی نفتی خود، ساخت پتروپالایشگاه های متعدد در داخل کشور و ممانعت از عرضه نفت دو کشور عربستان و امارات به بازار های جهانی از مسیر تنگه هرمز، اهداف دشمن را خنثی کند.
حجت الاسلام هادیان در ادامه با اشاره به اقدام اخیر دولت تروریستی یعنی عربستان سعودی در اعدام و سرکوب شیعیان، بیان داشت: دولت عربستان در جدیدترین اقدام ضد حقوق بشری خود 37 نفر از جمله 32 شیعه این کشور را به جرم فعالیت تروریستی اعدام کرد؛ این افراد شیعیان منطقه قطیف و رجال دین و طلاب علوم دینی منطقه شرقی هستند که با اتهامات تروریستی اعدام شده اند.
این مقام مسئول گفت: این اقدام در حالی است که بنابر گزارش سازمان دیده بان حقوق بشر، شیعیان عربستان تنها خواستار حقوق برابر هستند و نقشی در اقدامات به اصطلاح تروریستی ادعایی عربستان ندارند.
وی افزود: منافع ترامپ و درآمدهای هنگفت آن حاصل از فروش سلاح به عربستان ایجاب می کند که آمریکا هیچگاه جنایت های عربستان را محکوم نکرده و به دفاع از آنها برنخیزند.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.