سید مهدی هدایت روز دوشنبه در نشست خبری شرکت عمران اظهارداشت: تمامی قراردادهای پنج‌برگی مالکان فاز 11مسکن مهر پردیس به زودی امضا و سایر قراردادهای نیز تا پایان خردادماه به اتمام می‌رسد.
وی افزود: در شهر جدید پردیس امسال 40 هزار واحد مسکن مهر واگذار خواهد شد، نهادهای اجرایی نصبیات و انشعابات را در اولویت قرار دهند تا در آینده ای نزدیک با کمک شهرداری و شورا، حمل‌ و نقل عمومی را در فازهای مختلف راه‌اندازی کنیم.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: به منظور حمایت از شعار سال «رونق تولید» درب، شیشه، درب‌های ضد سرقت، پنجره و سایر کالاهای مصرفی برای ساخت واحد‌های مسکن مهر از تولید کنندگان داخلی خریداری می شود.
هدایت با اشاره به تعداد زیاد دلالان سرپایی در پردیس گفت: در حدود 2 هزار دلال سرپایی مسکن مهر در این شهر داریم و این افراد به دنبال افزایش قیمت مسکن مهر هستند، به ساکنان پردیس توصیه می کنیم که به هیچ عنوان واحد‌های خود را نفروشند.
وی افزود: ما مدافع منافع متقاضیان هستیم و با خرید و فروش مسکن مهر باقیمت‌های نجومی و یا زیر قیمت را موافق نیستیم، در پردیس واحدهایی با قیمت مناطق بالای شهر تهران به فروش می‌رسد، شهروندان منتظر بمانند با احداث مترو قیمت‌ها واقعی می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به بارگذاری 82 هزار واحد مسکن مهر پردیس خاطرنشان کرد: تا به امروز 30 هزار واحد مسکن مهر پردیس واگذار شده و امسال نیز 40 هزار واحد دیگر به متقاضیان تحویل خواهد شد.
هدایت افزود: در حدود 10 هزار واحد معارض دار در فاز 8 مسکن مهر پردیس در سال 99 تحویل داده خواهد شد.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.