پیمان صابریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: در قالب این ایستگاه های سلامت و درمانگاه های سیار، آموزش های درمانی از جمله نحوه سنجش فشار و قندخون و همچنین آموزش های کمک های اولیه بصورت رایگان به بازدیدکنندگان ارائه می شود.
وی افزود: همچنین کلیه خدمات درمانی رایگان در قالب این ایستگاه های سلامت به بازدیدکنندگان ارائه می شود.
رئیس مرکز اورژانس تهران ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه پر مخاطب 50 نیروی عملیاتی بصورت ثابت در نقاط تعیین شده مستقر خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس با 12 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 15 دستگاه موتورلانس، 2 دستگاه موتور ATV و همچنین 2 دستگاه خودرو پشتیبانی با 50 نیروی عملیاتی در مصلای امام خمینی (ره) حضور دارند.
رئیس مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس از سوم اردیبهشت ماه تا پایان نمایشگاه کتاب در صورت نیاز خدمات درمانی به بازدیدکنندگان این نمایشگاه ارائه می کنند.
سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار خواندن توانستن است از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.
دو هزار و 400 ناشر داخلی با 300 هزار عنوان کتاب و حدود 800 ناشر خارجی از 30 کشور جهان با 137 هزار عنوان کتاب در این دوره نمایشگاه حضور دارند و مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور چین است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.