سرهنگ سیاوش محبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در راستای افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در جاده هراز، تردد در مسیر جنوب به شمال (آبعلی به آب اسک) از ساعت 14 امروز ممنوع شده است.
وی ادامه داد: همچنین از ساعت 16 تردد خودروها از آب اسک به رودهن یکطرفه خواهد بود و این محدودیت ترافیکی با توجه به بازگشت مسافران تا ساعت 24 امشب ادامه خواهد داشت.
محبی با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران به ویژه محور هراز پرحجم و روان است، افزود: در صورت مشاهده روان سازی بار ترافیک، محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال لغو خواهد شد.
فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران از آمادگی کامل مأموران پلیس‌راه جهت ارائه خدمات به شهروندان و رانندگان خبر داد و گفت: از مسافران می خواهیم هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و برای حفظ نظم و امنیت در جاده با تیم‌های مستقر در محورها همراهی و همکاری را داشته باشند.
سرهنگ محبی خاطرنشان کرد: جهت اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس‌راه به شماره 120 و 76219100 با پیش‌شماره 021 و سامانه گویای وضعیت راه‌ها (141) تماس حاصل شود.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.