کتایون طبسی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نخست مسابقات فصلی حرفه ای قهرمانی پایتخت به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) امروز به میزبانی هیات تهران برگزار شد که در این مرحله 57 کماندار در رقابتی نفس گیر در مسافت 70 و 50 متر رشته ریکرو و کامپوند برای انتخاب تیم تهران با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات که در دو بخش آقایان(35 نفر) و بانوان(20 نفر) طی یک روز کامل در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.
سرپرست هیات تیر و کمان استان تهران گفت: کمانداران باشگاه پاس طلائی با کسب 3 مدال صاحب بیشترین جایگاه از 12 رتبه برتر شدند.
طبسی ادامه داد: در بخش کامپوند آقایان آراز توکل اصل (باشگاه پارت آرچر)، امیرمحمد وکیلی (باشگاه آرمان) و رسول امین زاده (باشگاه پاس طلائی)
و در بخش کامپوند بانوان نیز آرزو طاهریان (باشگاه کمانداران پایتخت)، هدیه مالمیر (باشگاه پیام آوران) و مینا مرادیوند(باشگاه پارت آرچر) جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.
وی تصریح کرد: همچنین در بخش ریکرو آقایان حسن دلشاد (باشگاه آرمان)، مهدی علی آبادی (باشگاه پاس طلائی) و مهدی ملکی (باشگاه تیرانا)
و در بخش ریکرو بانوان الهه میرزائی ( باشگاه ذوالفقار )، شایلی قربانی (باشگاه پاس طلائی) و مهتا عبداللهی(باشگاه کمانداران پایتخت) برتر شدند.
تهرام/7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.