به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 23:30 روز چهارشنبه 28 فروردین در بزرگراه شهید هاشمی از شمال به جنوب از پل شهید صنیع خانی مسدود و از حرکت کلیه وسایل نقلیه به سمت جنوب جلوگیری می شود و همچنین خودروهایی که قصد دسترسی به بهشت زهرا(س) را دارند از طریق خیابان شهید رجایی، جاده قدیم و از درب گلدسته وارد بهشت زهرا خواهند شد.
همچنین مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان رمپ راست‌گرد، زیر پل شهید صنیع خانی (لاین کندرو) به بزرگراه شهید هاشمی‌ به سمت جنوب و مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان رمپ راست‌گرد ورودی به بزرگراه شهید هاشمی به سمت جنوب وسه راه باقر شهر به سمت غرب بلوار علامه عسگری تا پایان مراسم محدودیت تردد دارد.
بزرگراه شهید هاشمی از شمال به غرب بلوار علامه از ابتدای راست‌گرد پل شهید صالحی (جدیدالاحداث) و راست‌گرد جنوب به شرق آزادراه تهران - قم به سمت بلوار علامه عسگری (بلوار امام)، آزادراه تهران - قم از راست‌گرد شمال به شرق بلوار علامه عسگری مسدود خواهد بود.
لازم به ذکر است که کلیه ورودی‌ها به زیرگذر ضلع شمالی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در ضلع شمالی مسدود و‌ از تردد کلیه خودروها جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.
براساس این گزارش؛ محدودیت‌های توقف از 24 ساعت قبل از شروع مراسم در پارکینگ ضلع شمالی تا پایان مراسم اعمال می شود.
همچنین محدودیت توقف از ساعت 01:00 روز پنج‌شنبه 29 فروردین تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر ممنوعیت توقف در بلوار علامه عسگری از پل شهید صالحی (جدیدالاحداث) تا پل آزادراه خلیج فارس در هر دو‌مسیر، بزرگراه شهید هاشمی از پل شهید صنیع خانی‌ تا پل شهید صالحی (جدیدالاحداث) در هر دو‌مسیر، آزادراه تهران-قم از پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران-قم در هر دو ‌مسیر به جز خودروهایی که جهت جابجایی افراد رژه رونده ‌در نظر گرفته شده ‌است.
تهرام/3225//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.