به گزارش روز سه شنبه ایرنا سید مهدی ساداتی در جلسه شورای اداری با تأکید بر اجرای عدالت در مناطق مختلف شهرستان رباط کریم افزود: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در مناطق مختلف شهرستان در دست اجرا است و رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.
وی به اولویت‌های عمرانی شهرستان اشاره کرد و خطاب به شهرداران و شوراهای اسلامی افزود: ساخت‌ و ساز در حریم رودخانه‌ها ممنوع است و شهرداران به این موضوع مهم دقت داشته باشند، ضمن اینکه لایروبی رودخانه‌ها باید با جدیت دنبال شود.
ساداتی در خصوص کمک به سیل زدگان استان خوزستان نیز گفت: مدم نیکوکار رباط کریم نخستین شهرستانی بود که کمک‌ها و اقلام مورد نیاز مناطق سیل‌زده را برای هموطنان آسیب دیده ارسال کرد.
فرماندار شهرستان رباط کریم اضافه کرد: شیر خشک، پنکه، پوشاک، لوازم بهداشتی و پشه بند از اقلام مورد نیاز فوری سیل زدگان است.
ساداتی با تاکید به محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم ادامه داد: اقدام نابخردانه رئیس‌ جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه توسط تمامی قشرهای مردمی، احزاب و مسئولان محکوم است و هیچ‌ کس نمی‌تواند از ارزش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مولود انقلاب بکاهد.
تهرام/ 3036//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.