سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 13 و 31دقیقه امروز حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی چهار طبقه قدیمی با 56 واحد در خیابان امام خمینی (ره) نرسیده به یادگار امام به سامانه 125 اعلام و در مدت زمان 4 دقیقه ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در طبقه منهای یک این ساختمان آتش به 2 دستگاه خودرو سواری شامل 206 و سمند و همچنین چند انباری سرایت پیدا کرده بود و آتش کاملا شعله ور در حال سرایت به طبقات این ساختمان بود.
وی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی این ساختمان را فرا گرفته بود گفت: آتش نشانان به دو قسمت تقسیم شدند، گروهی برای خاموش کردن آتش و گروهی دیگر برای نجات افراد داخل ساختمان به همراه ماسک های تنفسی وارد عملیات شدند و آتش نشانان موفق شدند 20 نفر از ساکنان این ساختمان را از محل حادثه خارج کنند.
ملکی خاطرنشان کرد: در این حادثه یک خانم دچار دود گرفتگی شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد و آتش نشانان پس از مهار آتش و تخلیه دود و لکه گیری دقایقی قبل به این عملیات پایان دادند.
وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.