به گزارش ایرنا، محسن هاشمی روز یکشنبه در پایان یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: بنابر توضیح شهردار تهران در جلسه هم اندیشی صبح امروز صد در صد بودجه نقدی شهرداری در سال گذشته محقق شد اما در بخش غیرنقدی با توجه به مشکلاتی که وجود داشت به صورت کامل محقق نشد.
وی همچنین با اشاره به کمک های شهرداری تهران به مردم مناطق سیل زده گفت: امروز نیز لایحه 2 فوریتی شهردار تهران به تصویب شورا رسید و براساس آن شهرداری تا سقف 10 میلیارد تومان به استان های سیل زده کمک نقدی می کند.
وی ادامه داد: البته در این میان از کمک های مردمی نیز استفاده می شود و در ادامه به منظور جبران هزینه مصرف شده می توان از تهاتر بودجه های مختص به بحران استفاده کرد.
هاشمی اضافه کرد: در جلسه امروز شورا همچنین درخواست و اعتراض برخی به آرای کمیسیون ماده 7 به منظور شناسایی باغات مورد بررسی قرا گرفت که براساس نظر اعضای شورای شهر از میان پرونده بررسی شده سه مورد باغ نبوده و سه مورد باغ شناخته شد.
به گفته هاشمی، شهرداری تهران هم اکنون با 120 ماشین سبک و سنگین در 3 منطقه سیل زده استقرار یافته و همین طور نیروهای خدمات شهری در مناطق سیل زده از 250 نفر به 350 نفر افزایش پیدا کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتراض رانندگان تاکسی و مینی بوس فرودگاه امام خمینی (ره) به پرداخت عوارض طرح ترافیک، گفت: این اعتراضات را به کمیسیون عمران و حمل و نقل ارجاع دادم و در نهایت پس از نتیجه گیری نظر شورا به معاونت حمل و نقل و ترافیک ارسال می شود و امیدواریم آن ها طبق این رای عمل کنند.
تهرام/9343//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.