سردار محمد رضا یزدی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی نماز گزاران تهرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام دولت آمریکا بسیار نابخردانه و بدون ایده و تفکر سیاسی انجام شده است.
وی با بیان اینکه ترامپ فرد سیاسی نبوده و توانایی تعیین تکلیف برای هیچ کشوری را ندارد، افزود: سپاه همیشه نیروی خادم ملت است و مردم انقلابی کشورمان نیز متحد و منسجم از همه ارکان های نظام دفاع می کنند.
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: ترامپ با این اقدام بیش از گذشته منزوی و سپاه پاسداران محبوب تر از گذشته به جهانیان معرفی شد.
وی افزود: مردم کشورمان همیشه پشت ارکان های نظام خود ایستاده و متحد و منسجم با توطئه های دشمنان مقابله می کنند.
نمازگزاران تهرانی با حضور پر شور خود پس از اقامه نماز این هفته با فریاد های کوبنده «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» قرار گرفتن نام سپاه از سوی آمریکا در گروه های تروریستی را محکوم کردند.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که واشنگتن، سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته، به دنبال این اقدام خصمانه آمریکا، شورای عالی امنیت ملی ایران، در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به 'سنتکام' را گروه تروریستی معرفی کرد.
تهرام/7247/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.