به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه دماوند اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد اقدام شیطانی دولت آمریکا در تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بودیم.
وی با بیان اینکه این احمق ها حماقتی درجه یک مرتکب شدند، افزود: هدف دشمنان از طرح این موضوع منزوی کردن سپاه بود، اما سپاه محبوب تر و با این اقدام آمریکا مشهورتر و عزیزتر شد.
خطیب جمعه دماوند با بیان اینکه آمریکا با اقدام اخیر خود برای صهیونیست های کودک کش دم تکان داد، تصریح کرد: آمریکا خواست تا برای اسرائیل خود شیرینی کند اما نتیجه ای عکس داشت.
وی گفت: سپاه در اوایل انقلاب به منافقین و تروریست های تکفیری داعش و النصره در عراق و سوریه سیلی زد چرا که سپاه حافظ امنیت مسلمین و مظلومان جهان است و امروز متعلق به مردم عراق، سوریه، فلسطین و لبنان نیز است.
حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی اضافه کرد: سپاه پاسداران در پاسداری از انقلاب راستگو و صادق بود و برای دفاع از حرم و حریم اهل بیت و ناموس مسلمانان خون داد.
وی ادامه داد: شهید محسن حججی و حججی ها سپاهی بودند و در راه اسلام سردادند و به سیدالشهدا اقتدا کردند و سربلند شدند.
امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه سپاه در دوران تحریم، تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد، افزود: این نهاد مردمی و نظامی در صنعت نفت و گاز، راهسازی و سدسازی،راه آهن، در جریان کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان در صف اول قرار داشت.
وی بیان کرد: دشمن از سپاه ناراحت است چرا که اقتدار و خودکفایی سپاه در زمینه نظامی تحسین برانگیز است.
به گزارش ایرنا، ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد دولتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان سازمان تروریستی خارجی تعیین کرده است. به دنبال این اقدام خصمانه آمریکا، شورای عالی امنیت ملی ایران، در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را گروه تروریستی معرفی کرد.
دماوند در شمال شرقی استان تهران قرار دارد.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.