به گزارش ایرنا، صدها نفر از مردم شهرستان ورامین روز چهارشنبه همزمان با اعیاد شعبانیه روز پاسدار، با تجمع در سپاه ناحیه ورامین، انزجار خود را از دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی اعلام کرده و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: سپاه نهادی انقلابی برآمده از بطن جامعه است و توانسته در طول 40 سال گذشته، اثر گذاری خود را در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، حماسه هشت سال دفاع مقدس، مقابله با توطئه ها و فتنه و حضور در تمامی صحنه های نظام به خوبی نمایان سازد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی افزود: در جریان سیل اخیر همگان شاهدند که نیروهای خدوم و جان برکف سپاه، در کنار سایر نهادها و مردم، به امداد رسانی به سیل زدگان پرداختند تا گوشه ای از آلام آنان کاسته شود.
وی با اشاره به اقدام نابخردانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی اظهار داشت: این اقدام سخیف در شرایطی صورت گرفت که سپاه در حال زدون گرد محرومیت ناشی از سیل در استان های سیل زده کشور بود و این حرکت ترامپ، تمسخر و استهزاء تمامی آزادگان جهان را به همراه آورد.
وی تأکید کرد: این اقدام رئیس جمهور و دولت آمریکا قطعا بر محوبیت سپاه پاسداران در ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان می افزاید.
امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: سرداران و دلاوران سپاه و نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز خاری در چشم دشمنان قسم خورده اسلام هستند این عزت و اقتدار است که مایه خشم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار شده است.
محمودی گفت: مردم استان تهران پس از اقامه نماز سیاسی عبادی این هفته به خیابان ها می آیند تا ضمن ابراز انزجار از این اقدام دولت آمریکا، پیوند عمیق خود را با سپاه به رخ جهانیان بکشند.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.