به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رئیس، معاونان، مدیران کل، رؤسای فرهنگسراها و جمعی از کارکنان این سازمان در فصل مهربانی برای همدردی با هموطنان حادثه‌دیده در سیلاب، بخشی از حقوق فروردین خود را به سیل‌زدگان اختصاص دادند.
این سازمان همچنین از نخستین روزهای سال با اعلام فراخوان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن به مناطق آسیب‌دیده کرد.
مدیریت‌های فرهنگی هنری مناطق یک، 2، چهار، پنج، هشت، 9، 12، 15، 16 و 20 در فرهنگسراهای ملل (قیطریه)، ابن‌سینا (شهرک قدس)، اشراق (تهرانپارس)، فردوس (صادقیه)، گلستان (نارمک)، رویش (منطقه 9)، عترت (میدان امام حسین(ع))، خاوران، بهمن و ولا (شهر ری)، از صبح چهارم فروردین، کمک‌های مردمی را دریافت کردند و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سه نوبت این اقلام را به مناطق سیل‌زده انتقال دادند و شهروندان همچنان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها به یاری هموطنان آسیب‌دیده بشتابند.
به گزارش ایرنا، به دنبال بارش های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته در برخی مناطق کشور آغاز شد، سیل اغلب استان های کشور را در برگرفت.
خسارت های سیل در استان های شمالی مازندران و گلستان، فارس، لرستان و خوزستان بیشتر از مناطق دیگر بوده است. بر اساس اعلام رئیس اورژانس کشور آخرین آمار تلفات سیل اخیر 70 جان‌باخته و 791 مصدوم بوده است.
با این حال نهادهای امدادرسان با تخلیه مناطق در معرض سیل، به ویژه مناطق پایین دست سدها در استان خوزستان و مدیریت ورود و خروجی آب سدها در حال مدیریت بحران هستند.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.