به گزارش ایرنا، عبدالحمید احمدی در مراسم گلریزان جامعه ورزشی استان تهران که در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد اظهارداشت: اولویت اصلی ما در مناطق سیل زده کمک به مردم است چراکه در این زمان چشم و انتظار حادثه دیدگان تنها نگذاشتن آنان در این شرایط سخت است.
وی با بیان اینکه در سیل اخیر خسارت زیادی به استانهای کشور وارد کرد گفت: همیشه در بزنگاهها ورزشکاران با اخلاق و منش پهلوانی حضور خود را اعلام می دارند.
معاون وزیر ورزش و جوانان در این برنامه ها می توان چهره واقعی و مرام پهلوانی را دید خاطر نشان کرد: در مراسم گلریزان روز گذشته ورزشکاران در مجموعه شیرودی تهران نیز 40 دستگاه محموله غذایی و مواد مورد نیاز برای امداد رسانی به استانهای خوزستان و لرستان جمع آوری و ارسال کردند.
همچنین دبیر ستاد جامعه ورزش و جوانان استان تهران نیز در این مراسم گفت: هماهنگی لازم برای جمع آوری سومین مرحله کمک های نقدی و غیر نقدی جامعه ورزش استان از 10 روز پیش انجام شده است.
جعفرزرنگار افزود: در این مراسم 4 حوزه ورزشی پایتخت (شمال شرق، شمال غرب، جنوب شرق و جنوب غرب)، 16 اداره شهرستانی و 50 هیات ورزشی استان تهران مشارکت داشتند.
وی خاطر نشان کرد که امروز 66 دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه کامیون اقلام مورد نیاز را به استانهای لرستان و خوزستان ارسال می کنند.
بارش و سیل شدید در نوروز امسال باعث تخریب و خسارت جانی و مالی به برخی استانها شد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.