شاپور رستمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهرداری تهران تاکنون براساس اعلام نیاز ستاد بحران استان خوزستان، شهرستان دشت آزادگان و با هماهنگی استانداری تهران به موضوع ورود پیدا کرده خاطرنشان کرد: تاکنون پنج دستگاه لودر، 15 کمپرسی، هفت کمرشکن و نیز پنج ماشین سبک در منطقه مستقر شده است.
وی افزود: 15 دستگاه از دیگر ماشین آلات نیز به منطقه اعزام شده است که تا امشب به محل می رسند.
معاون شهردار تهران اضافه کرد: به موازات ارسال تجهیزات و ماشین آلات 100 نفر از نیروهای امدادی شهرداری تهران نیز به مناطق سیل زده اعزام شدند که تعدادی از نیروها در قالب موکب و با هماهنگی سپاه تهران مشغول خدمت رسانی هستند.
وی ادامه داد: همچنین امکاناتی مانند آب معدنی و 100 چشمه سرویس بهداشتی در اختیار جمعیت هلال احمر استان تهران در منطقه مستقر است تا براساس اعلام نیاز منطقه در اختیار مردم قرار گیرد.
رستمی یادآور شد: به دنبال تعیین استان تهران به عنوان یکی از استان های معین خوزستان و شهرداری تهران به عنوان معین شهرستان دشت آزادگان، تمامی امکانات، تجهیزات، ماشین آلات و نیروی انسانی شهرداری به منظور امدادرسانی به مناطق سیل زده بسیج شد.
به گفته وی میزان حضور امکانات و نیروهای شهرداری تهران در منطقه به شرایط و وضعیت بحرانی منطقه بستگی دارد.
هفته جاری شاپور رستمی با دستور پیروز حناچی به عنوان نماینده شهردار تهران در عملیات امداد رسانی به مناطق سیل زده استان لرستان و خوزستان با دستور شهردار تهران انتخاب شد.
استان خوزیستان از هفته گذشته درگیر سیل در نقاط مختلف شده است.
براساس گزارش ها افزون بر 230 روستای حاشیه رودخانه های دز، کرخه و کارون در خوزستان، از زمان وقوع سیلاب در این استان تاکنون به صورت کلی و جزیی تخلیه شده اند.

تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.